• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Equipamentu di pruduzzione cumuni per i cosmichi

I Cosmetici appartenenu à a categuria di i chimichi fini.A maiò parte di a produzzione cusmetica usa a tecnulugia di cumpunimentu, chì hà e caratteristiche di menu reazione chimica è strette esigenze d'igiene.L'equipaggiu di produzzione di cosmetichi pò esse divisu in modu grossu in:

1. Equipamentu di fabricazione di u produttu

2. Formazione, riempimentu è imballaggio;L'operazioni di pruduzzione di cusmetichi sò generalmente i seguenti: pulverizazione, macinazione, mischju di prudutti in polvere, emulsificazione è dispersione, separazione è classificazione, riscaldamentu è rinfrescante, sterilizazione è disinfezione, stampatura di prudutti è pulizia di imballaggi, etc.

Equipamentu di emulsificazione

1. Equipamentu di mischju

L'equipaggiu di mischju hè (tanque di mischju in acciaio inox) hè l'equipaggiu più cumunimenti utilizatu per i cosmetichi.

2. Equipamentu d'emulsificazione omogeneu

L'equipaggiu d'emulsificazione di l'omogenizazione cumunimenti utilizatu in l'industria cusmetica include l'omogenizatore d'alta cisura, l'homogenizatore d'alta pressione, u mulinu colloidale, l'homogenizatore centrifugu, l'emulsificatore ultrasonicu, ecc.

1) Vacuum Homogenizer Emulsifier

Hè custituitu da una parte di cisterna di emulsificazione di vacuum sigillata è una parte di agitazione.A parte di stirring hè custituita da un homogenizatore è un agitatore di quadru cù un scraper.A vitezza di stirring di l'homogenizatore hè generalmente 0-2800r / min, è a vitezza pò esse aghjustata steplessly;a vitezza di rotazione di l'agitatore di raschi hè 10 ~ 80r / min, Per una agitazione lenta, a so funzione hè di prumove u trasferimentu di calore di a superficia di trasferimentu di calore durante u riscaldamentu è u rinfrescante, in modu chì a temperatura in u cuntinuu hè uniforme, è hà bè. efficienza termica.L'estremità frontale di l'agitatore scraper hè dotatu di un scraper fattu di fluoru di polivinile.A causa di a pressione idraulica, cuntatta u muru internu di u cuntinuu, scraping effettivamente è trasferendu materiali da u muru internu per accelerà l'effettu di u scambiu di calore.L'emulsionante homogeneu di vacuum hè ancu equipatu di una serie di facilità ausiliarii, cumprese interlayers è strati d'insulazione per u riscaldamentu è u rinfrescante, è ancu diversi strumenti di rilevazione, cum'è termometri, tachimetri, vacuum gauge è sensori di flussu di materiale.

Equipamentu di pruduzzione cumuni per i cosmichi

I vantaghji di l'emulsionante omogeneu di vacuum sò:

(1) U cuntenutu di bolle d'aria di l'emulsione pò esse ridutta à u minimu, è a finitura di a superficia di l'emulsione pò esse aumentata.

(2) A causa di l'agitazione è l'emulsificazione in un statu di vacuum, u materiale ùn hè più persu per via di l'evaporazione, è u cuntattu trà u corpu emulsionatu è l'aria hè ridutta è evitata, a contaminazione di u pruduttu da i batteri hè ridutta, è ùn si deteriorarà per via di l'ossidazione.

(3) In cundizioni di vacuum, a vitezza di rotazione di l'agitatore hè accelerata, chì migliurà l'efficienza di emulsificazione.


Tempu di Postu: Apr-27-2022