• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Cumu mantene a macchina di sigillatura?

1. Pulite regularmente a superficia di a macchina, a piastra di fondu è a piastra di scorrimentu di u die inferiore, a scanalatura, a piastra di pressione interna superiore è a barra di posizionamentu.

2. Pulite regularmente a superficia di a macchina, u pianu di fondu è u groove di u pianu di slide inferjuri, è a barra di posizionamentu di u pianu di pressione internu di u muffa superiore quandu u putere hè spento è à a temperatura di l'ambienti.

3. I pezzi di trasmissione, cum'è a piastra di diapositiva più bassa, u cuscinettu di barra di pressione, a rota eccentrica, a colonna di guida è u rail di guida sò regularmente aghjuntu cù burro per assicurà a prestazione di a macchina.

4. U metudu di pulizziari u cuteddu di i denti hè di prima tappa i dui buchi di drenu di u fustu più bassu cù palle di cuttuni, pour l'acqua fogera in a groove di a fustella più bassa finu à ch'ella hè piena, poi spinghje a piastra slide di u die più bassu. locu, è appughjà u die superiore., pressu à u puntu più bassu, lasciate u cuteddu di u dente sughjendu per uni pochi di minuti finu à ch'ella hè pulita, ripetite parechje volte.

5. A piastra di scorrimentu di u die inferiore, u cuscinettu di a barra di pressione, a rota eccentrica è a colonna di guida, u rail di guida è altre parti di trasmissione sò regularmente ingrassate.Per assicurà a prestazione di a macchina.

6. U metudu di pulizia di u cuteddu di u dente hè di prima tappa i dui buchi di drenu di u filmu più bassu cù bolle di cuttuni, pour l'acqua fogera in a groove di u moldu più bassu finu à ch'ella hè piena, poi spinghje a piastra slide di u moldu più bassu. in u locu, è appughjà u moldu superiore., pressu à u puntu più bassu, lasciate u cuteddu di u dente sughjendu per parechji minuti, repite parechje volte finu à ch'ella hè pulita.

7. A macchina di sealing automatica deve esse piazzata in un locu ventilatu è seccu.In generale, a temperatura di l'ambienti pò esse mantinuta à circa 25 ° C.

8. Dust deve esse cacciatu regularmente.Quandu ùn hè micca in usu, per piacè scollega l'alimentazione è copre per mantene a macchina pulita.

9. Se u tempu di travagliu hè troppu longu, l'interruttore di rinfrescante deve esse attivatu prima di chjude.

66666


Tempu di post: 20-May-2022