• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Introduce l'industria in quale l'omogenizatore hè utilizatu!

Emulsionanti homogeni sò usatiin una larga gamma di campi, cum'è adesivi, pitture è rivestimenti, cusmetichi, alimentazione, medicina, resine plastiche, stampa è tintura, asfaltu è altre occupazioni sò largamente utilizati.

Chimica fine:plastica, riempitivi, adesivi, resine, olii di silicone, sigillanti, slurries, surfactants, carbon black, defoamers, sbiancanti, additivi di pelle, coagulanti, etc.

Petrochimica:emulsificazione d'oliu pesante, emulsificazione di diesel, oliu lubrificante, etc.

chimichi di ogni ghjornu:lavatrice in polvere, lavatrice concentrata, detergente liquido, tutti i tipi di cusmetichi, prudutti di cura di a pelle, etc.

Rivestimentu è tinta:pittura di lattice, rivestimenti di muru interni è esterni, rivestimenti a base d'acqua à base d'oliu, nano-coatings, additivi di rivestimentu, tinta di stampa, tinta di stampa, tinture tessili, pigmenti, etc.

Biomedicina:rivestimenti di zuccaru, iniezioni, antibiotici, dispersanti di prutezione, creme medicate, prudutti di salute, etc.

Pesticidi è fertilizzanti:pesticidi, erbicidi, concentrati emulsionabili medicati, additivi pesticidi, fertilizzanti, etc.

Industria alimentaria:cioccolata di cioccolata, polpa di frutta, mustarda, torta di feci, condimenti per insalata, bevande alcoliche, succo di mango, polpa di tomate, suluzione di zuccheru, sapori comestibili, additivi, etc.

Asfaltu di strada:asfaltu generale, asfaltu mudificatu, asfaltu emulsionatu, asfaltu emulsionatu mudificatu, etc.

Emulsionante homogenizatore à u vacuum

 

Chì sò e caratteristiche principali di u rendimentemulsionante?

1. Hè cunnisciutu ancu com'è homogenizer centrifugal, hè particularmente adattatu per a seccione di pretrattamentu di materiali;
2. Cù una grande capacità di trasfurmazioni è un bassu cunsumu d'energia, hè adattatu per a produzzione industriale cuntinua;
3. U materiale trasfurmatu hà e caratteristiche di distribuzione di particella stretta è una bona uniformità;
4. Risparmio di tempu, alta efficienza, risparmiu d'energia è alta efficienza di produzzione;
5. Assemblage è disassemblamentu simplice, faciule da pulisce, risponde à i bisogni di pulizia CIP di diverse occasioni;
6. Hà una certa funzione di trasportu d'autosuzione è di bassa elevazione;
7. Ùn ci hè micca un angulu mortu, è u 100% di u materiale hè stata dispersa è emulsionata;
8. Low rumore, travagliu stabile è prutezzione còmuda;
Scopu di usu
Hè aduprata in ogni prucessu di mischjà, homogeneizazione, rottura, sospensione è dissolvenza, cum'è emulsioni cusmetichi è mucillagini.Cume siguenti:
Miscele: sciroppi, shampoo, lavaggi, concentrati di succhi, iogurt, dolci, latticini misti, inchiostri, smalti.
Miscelazione di dispersione: dissoluzione di metilcellulosa, dissoluzione di colloidi, dissoluzione di carburi, emulsificazione oliu-acqua, pre-mixing, pruduzzione di staggione, dissoluzione di stabilizzanti, fuliggine, sali, allumina, pesticidi.
Dispersione: Sospensione, Rivestimentu di Pellets, Depolimerizazione di Drug, Dispersione di Pittura, Rossetti, Zuppa di Verdura, Miscele di Mustarda, Catalizzatori, Agenti Matting, Metalli, Pigmenti, Bitume Modificatu, Preparazione è Depolimerizazione di Nanomateriali.


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2022