• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

A struttura principale di spartera di l'emulsionante omogeneu di vacuum

 

A dimensione di l'emulsionante à alta cisura di vacuum varieghja da 5L à 1000L.I cunsumatori duveranu sceglie l'equipaggiu di taglio è emulsificazione secondu i so bisogni di produzzione attuale, allora a struttura principale di l'emulsificatore homogeneu di vacuum hè spartutu.Oghje, Gangben Machinery of vacuum emulsifier introduverà a dimensione è persunalizazione di vacuum high shear emulsifier à tutti.
Sè vo vulete mantene u vostru equipamentu emulsionante vacuum pulito è senza ruggine per parechji anni, è riduce u mantenimentu è u downtime di a vostra macchina emulsifying vacuum autumàticu, sceglite una macchina emulsifying in acciaio inox.Pudete sceglie altri metalli cum'è u ferru, ma simpricimenti ùn pò micca cumpete cù a dominanza di l'acciaio inox.

图片1

Furnemu prudutti in diverse dimensioni è integrazioni, è ponu persunalizà l'operazione di mischju di fabbrica secondu i vostri bisogni reali.In più, furnimu à i nostri clienti un mixer di prezzu raghjone per ch'elli ponu espansione a so attività.U nostru equipamentu di fabricazione di precisione è emulsificazione igienica hè utilizatu da millaie di imprese alimentari è di bevande, ma simu ancu onesti cù novi clienti.
L'emulsificazione hè un metudu di scumpressà a fase dispersa in perle.Di genere, i premix grossi sò fatti da l'ingredienti di mischjà rapidamente.Questu hè abbastanza per scumpressà a fase dispersa in perle espanse è permette chì l'emulsionante sia adsorbutu prima per l'emulsificazione finale.
Emulsificazione hè una parolla per a reazione fluida.Questu significa chì duie o più sustanzi sò emulsificate (per esempiu, mischiate, emulsificate, disperse è homogenizate) à alta velocità è sottu confinamentu fisicu.L'emulsionanti sò carattarizati da l'aghjunzione di un liquidu à un altru liquidu per furmà una sospensjoni chì ùn pò micca esse mischjata.
Furnisce macchine emulsionanti uniche per fà emulsioni di qualità superiore hè sempre stata u nostru scopu di mantene i nostri clienti soddisfatti.


Tempu di posta: 01-06-2022