• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Stabilizazione di polimeru di emulsioni senza surfactant è emulsioni utilizati in i prudutti di cura di a pelle.

   Semu un fornitore globale di macchine di linea di produzzione cosmetica, alimentaria è farmaceutica da più di 20 anni. In particulare per a fabricazione di miscelatori, ci hè una propria sperienza di fabricazione ricca, tecnulugia avanzata digià cù una fabbrica situata in a pruvincia di Jiangsu.

Per a fabricazione di mixer, pò esse persunalizatu secondu a dumanda. Cum'è a macchina hè opzionale vacuum, mixing, heating, homogenizer go for emulsion, etc. Allora a macchina serà fatta nantu à u prucessu di fabricazione specificu di u produttu.

首页1

 

Utilizemu i cookies per migliurà a vostra sperienza. Cuntinuendu à navigà stu situ, accunsente à u nostru usu di i cookies. Più infurmazione.
Sicondu a seconda lege di a termodinamica, a maiò parte di i prudutti di cura di a pelle sò inestabile in natura perchè sti prudutti sò una cumminazione di dui o più sustanzi chì ùn si mischianu micca cù l'altri. Per assicurà a conservazione, questi prudutti devenu esse supplementati cù stabilizzatori adatti. Di genere, i tensioattivi ionici o non ionici sò aghjuntu cum'è emulsionanti.
Hè cresce chì tali anfifili di pisu molekulari sò incompatibili cù a pelle. Per quessa, l'industria cosmetica cerca lozioni senza surfactant chì ponu rimpiazzà e formulazioni tradiziunali. Per pruduce prudutti abbastanza stabili è esteticamente piacevuli, l'alternattivi più promettenti includenu emulsionanti polimeri o particelle solide cum'è stabilizzanti.
In più di l'usu di i metudi di formulazione cunvinziunali, l'emulsioni ponu esse stabilizzate cù l'usu di macromolecule adattate invece di tensioattivi di pisu moleculare pocu. A stabilità di l'emulsione hè spessu migliurata agghiuncennu polimeri per addensà è cresce u rendiment di a fase cuntinua.
Tuttavia, per migliurà u funziunamentu, polimeri surfactant cum'è hydroxypropyl methylcellulose o carbomer 1342 pò esse usatu cum'è l'emulsionante primariu. Questi polimeri formanu filmi interfaciali strutturati chì impediscenu successu di a coalescenza di gocce d'oliu. In questu casu, l'effettu stabilizzante di l'aumentu di a viscosità di a fase esterna hè insignificante.
Tali cuncetti di formulazione sò spessu referiti cum'è dispersioni di idrolipidi o geli dispersivi acquosi, chì sò più adattati per i prudutti di u sunscreen è sò dunque cunnisciuti cum'è formulazioni "senza emulsionanti". Da un puntu di vista fisicu è chimicu questu hè sbagliatu. (Sicondu l'Unione Internaziunale di Chimica Pura è Applicata, e proprietà di un emulsificatore sò definite cum'è seguente: Un emulsifier hè un surfactant. Reduce a tensione interfacial di u mediu solvente è per quessa hà un effettu pusitivu nantu à l'adsorption à Una piccula quantità di L'emulsionante pò prumove a furmazione di emulsioni o aumentà a so stabilità colloidale riducendu unu o i dui tassi di aggregazione è di coalescenza.)
Ciò chì distingue queste formulazioni da emulsioni stabilizzate da emulsionanti "tradiziunali" hè a so capacità di causà irritazione: l'emulsionanti di polimeru anu un altu pesu moleculare è per quessa ùn pò micca penetrà u stratum corneum. Per quessa, l'interazzioni avversi cum'è Majorca Acne ùn sò micca aspittati. Hè per quessa chì sò chjamati "senza emulsionanti". A Tabella 1 mostra alcuni esempi classici.
Un crosspolymer acrylate / C10-30 alkyl acrylate hè stata utilizata cum'è l'emulsionante di polimeru in Formula A. Hydroxypropyl metilcellulose è l'acidu poliacrilicu sò stati usati cum'è co-stabilizers. U copolimeru acrilicu hè un carbomeru emulsionante di polimeru 1342 mudificatu cù un alchilacrilato C10-30 è reticulatu cù allyl pentaeritritol.
La frazione lipofila di alchil acrilato è dominata dalla frazione idrofila di acido acrilico. A macromolecula resultanti hà un pesu molekulari di 4 x 109. U materiale ùn si dissolve micca, ma quandu hè neutralizatu cù una basa adattata si espansione à 1000 volte.
L'emulsionanti di polimeru carbomeru formanu una spessa strata di gel protettiva intornu à ogni goccia d'oliu in una fase acquosa di bassa concentrazione di elettroliti, cù catene alchili idrofobiche ancorate in a fase oleosa. Dosages standard di emulsionanti di polimeru di solu 0,1% à 0,3% sò necessarii per emulsionà finu à u 20% di l'oliu.
Se a lotione entra in cuntattu cù una superficia di a pelle chì cuntene elettroliti, diventa inestabile perchè a capa di gel protettiva s'infla immediatamente. Dopu avè eliminatu a fase di l'oliu, una fina film d'oliu resta nantu à a pelle. Stu prucessu facilita a creazione di prudutti di sunscreen chì, malgradu i so proprietà idrofili, sò resistenti à l'acqua durante l'usu.
Emulsioni stabilizzate da acrylate/C10-30 alkyl acrylate cross-polymers ponu esse preparati per metudi diretti o indiretti (vede Table 2).
Tabella 2 Schema per a preparazione di gels dispersi in acqua cù emulsionanti di polimeru indirettu o direttamente
Per prevene a degradazione meccanica di l'emulsionanti di polimeru di altu pesu moleculare, l'omogenizatori d'altu rendimentu deve esse usatu cun prudenza perchè questu pò riduce a stabilità di l'emulsione. Di genere, u diametru di goccia mediu di tali cumpusizioni hè 20-50 μm. Ma questu ùn hà micca un effettu negativu nantu à a stabilità di u corpu.
Se i sistemi finamente dispersi (1-5 microns) sò scelti per scopi estetichi, hè cunsigliatu per aghjunghje un co-emulsifier anfifilicu, per esempiu sorbitan monooleate. Tuttavia, tali formule ùn ponu mai esse chjamate "senza emulsionanti".
Ancu se a Formulazione B (vede u fondu di a Tabella 1) hè ancu un tipu di dispersione idrolipidica, usa solu l'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) cum'è l'emulsionante polimeru.
E cumpusizioni chì utilizanu HPMC cum'è emulsificatore di polimeru sò menu reattivi in ​​quantu à l'elettroliti paragunate à e dispersioni di lipidi di l'acqua chì utilizanu l'emulsificatore di polimeru carbomer 1342. Cusì, emulsioni d'oliu / acqua in quale a suluzione salina di fase esterna hè usata è ferma stabile durante u almacenamiento.
A causa di l'estresse meccanica quandu appiicata à a pelle, a lotione pò esse parzialmente distrutta è formate una fina film oliu nantu à a pelle, chì minimizza l'idratazione di a pelle. Dopu chì l'acqua s'evapora, una parte di a lotione ferma nantu à a pelle, furmendu una film flexible in quale gocce d'oliu sò fissi in una matrice polimerica.
L'emulsioni stabilizzate da HPMC sò preparate cù un homogenizatore di rotore-statore cum'è Ultra Turrax®. L'omogeneizzatore produce piccole gocce di 2-5 µm di dimensione. L'ingaghjamentu d'alta energia da l'omogenizazione ultrasonica o alta pressione pò esse usata per pruduce nanoemulsioni cù un diametru mediu di 100-500 nm.
Nanoemulsioni stabilizzate da HPMC ponu esse trasfurmate à friddu da a fase di lipidi liquidu. Per ottene a pre-emulsione cruda, a fase di l'oliu liquidu è a suluzione di polimeru aquosa sò stati cumminati à a temperatura di l'ambienti. A pre-emulsione hè passata à traversu un homogenizer d'alta pressione à 20-90 MPa parechje volte per ottene a nanoemulsion finale.
Ancu s'ellu hè tecnicamente pussibule di aumentà più a pressione oltre l'intervallu ottimale senza alcunu prublema, questu generalmente si traduce in dimensioni di gocce più grande è ùn ottene micca a dispersione più alta desiderata. Stu fenominu hè chjamatu overprocessing è hè una caratteristica cumuna di emulsioni stabilizzate da polimeru.
Un'altra caratteristica distintiva di emulsioni stabilizzate da HPMC hè chì ponu esse sterilizzati in un autoclave senza deterioramentu significativu in a so qualità. Questu hè perchè mostranu una transizione sol-gel termoreversibile. À une température supérieure à 60 °C, la phase extérieure s'épaissit et empêche le mouvement des gouttelettes d'huile dispersées.
I gocce ùn ponu micca scontru è u ritmu di fusione hè quasi insignificante. Cusì, i formulatori ponu creà emulsioni d'oliu in acqua senza cunservatori, se l'imballaggio resistente à a recontaminazione hè utilizatu.
Cumu l'esitatu prima, l'emulsioni ponu ancu esse stabilizzate solu per l'effettu di ottimisazione di viscosità di aghjunghje polimeri cum'è carbomers (acidu poliacrilicu). Sti formulazioni sò chjamati emulsioni "quasi" perchè l'effettu stabilizzante di u polimeru ùn implica micca attività interfacial. I prudutti cummirciali adattati, spessu chjamati "balsami", cuntenenu generalmente picculi quantità di lipidi dispersi in un hydrogel.
A fine dispersione di lipidi assicura stabilità fisica è una durata di conservazione sufficiente. Questa misura è u stress di rendimentu di a fase esterna minimizzanu u flussu di goccia, suppressendu cusì efficacemente l'emulsificazione è a coalescenza di gocce d'oliu.
Avemu parlatu cù u prufessore Hongxia Wang da l'Università di Tecnulugia di Queensland nantu à un novu prughjettu chì spera di utilizà u grafene è altri materiali di carbonu à pocu costu per pruduce cellule solari perovskite flexibles ultra-bassu di prezzu cummerciale.
In questa intervista, AzoNano parla cù i prufessori Moti Segev è Vladimir Shalaev, chì anu fattu scuperte sorprendenti in cristalli di u tempu fotonicu chì sfidanu a ricerca è e teorie esistenti.
In questa intervista, discutemu un novu approcciu à a spettroscopia Raman rinfurzata di a superficia chì usa nanopockets per intrappulà e molécule di destinazione, chì permette una rilevazione altamente sensibile di prucessi chimichi.
E camere di scintillazione ClearView allarganu e capacità di a microscopia elettronica di trasmissione di rutina (TEM).
Imaging di co-localizzazione à altu rendiment è nanoindentazione in situ cù un Bruker Hysitron PI 89 Auto SEM.
Amparate nantu à NANOS di Phe-nx, un SEM analiticu di bancone chì esegue analisi elementari veloci è hè faciule d'installà è di utilizà.

 首页2

 


Tempu di Postu: 23-Nov-2023