• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Precauzioni per u mantenimentu di ogni ghjornu di l'emulsionante

1. Pulizia di ogni ghjornu è igiene di u emulsionante.

2. Mantenimentu di l'equipaggiu elettricu: assicuratevi chì l'equipaggiu è u sistema di cuntrollu elettricu sò puliti è igienici, è fate un bonu travagliu di umidità è anti-corrosione.Se stu aspettu ùn hè micca fattu bè, pò avè un grande impattu nantu à l'equipaggiu elettricu, o ancu brusgià l'equipaggiu elettricu.(Nota: disattivate u frenu principale prima di mantenimentu elettricu, chjappà nantu à a scatula elettrica, è fate i segni di sicurità è u travagliu di prutezzione di salvezza).

3. Sistema di riscaldamentu: A vàlvula di salvezza deve esse verificata regularmente per impediscenu a valvula di rusting è fallimentu di contaminazione, è a trappula di vapuri deve esse verificata regularmente per impedisce chì i detriti si sguassate.

4. Sistema di vacuum: U sistema di vacuum, in particulare a pompa di vacuum di l'anellu d'acqua, qualchì volta brusgia u mutore per via di ruggine o detriti durante l'usu, per quessa hè necessariu di verificà s'ellu ci hè un bloccu in u prucessu di mantenimentu di ogni ghjornu;u sistema di anellu d'acqua deve esse mantene Open.Durante u prucessu di partenza di a pompa di vacuum, se ci hè un fenomenu di bloccu, a pompa di vacuum deve esse fermata immediatamente, è a pompa di vacuum deve esse pulita è poi riavviata.

5. Sistema di sigillatura: L'emulsionante hà un gran numaru di sigilli.L'anellu staticu è l'anellu staticu deve esse rimpiazzati regularmente per u segellu meccanicu.A circulazione hè l'usu frequente di l'equipaggiu.U sigillo meccanicu à doppia testa duveria cuntrollà u sistema di rinfrescante spessu per evità u fallimentu di rinfrescante è brusgià u sigillo meccanicu;u scheletru;Per u sigillo, selezziunate u materiale adattatu secondu e caratteristiche di u materiale, è rimpiazzà regularmente secondu u manuale di mantenimentu durante l'usu.

6. Lubrication: Motors è reducers deve esse rimpiazzati regularmente cù oliu lubricating secondu u manual.S'elli sò usati spessu, a viscosità è l'acidità di l'oliu lubricante deve esse verificatu in anticipu, è l'oliu lubricante deve esse rimpiazzatu in anticipu.

7. Durante l'usu di l'equipaggiu, l'utilizatore deve mandà regularmente i strumenti è i metri à i dipartimenti pertinenti per a verificazione per assicurà a sicurità di l'equipaggiu.8. Se u sonu anormale o un altru fallimentu si trova durante l'operazione di l'emulsificatore, deve esse fermatu immediatamente per l'ispezione, è poi eseguite dopu à risolve i prublemi.

Emulsionante

U mutivu per quessa chì a temperatura di l'emulsionante ùn cullà micca

L'emulsionanti sò macchine chì ponu raffinà cumplettamente è distribuisce uniformementemateriali.L'emulsionanti ponu sparte in modu efficiente, rapidu è uniforme una o più fasi in una altra fase cuntinuu, ma in generale, ogni fase hè immiscible.A causa di l'alta velocità tangenziale è a forte energia cinetica purtata da l'effettu meccanicu d'alta freccia generatu da a rotazione à alta velocità di u rotore, u materiale hè sottumessu à una forte cisatura meccanica è idraulica, estrusione centrifuga, attritu di a capa di liquidu è impattu in a tecnulugia maturu currispundenti è additivi apprupriati.Sutta l'azzione cumuna, sottu à l'azzione di lacrime è flussu turbulente, a cumminazione di a fase liquida è a fase gasosa si disperderà immediatamente è emulsionarà uniformemente è finamente, è ottene prudutti stabili è di alta qualità attraversu a circulazione d'alta frequenza.

1. Ci hè un prublema cù u fornitu di energia di riscaldamentu di u mutore di riscaldamentu di uemulsionante.

2. U tassu d'absorzione di u calore di u materiale in u reattore in acciaio inox hè troppu veloce, assai più altu ch'è u tassu di riscaldamentu esternu, cusì a temperatura in u reattore ùn pò micca mantene a crescita.

3. U filu di riscaldamentu di a parte impurtante di u reactore in acciaio inox hè disconnected.Forsi u mutivu hè simplice, a piastra di riscaldamentu integrata hè dannata, facennu chì a temperatura ùn suscita micca.

4. U controller di riscaldamentu di l'equipaggiu di l'informatica hè dannatu, perchè l'utilizatore ùn pò micca vede visualmente u riscaldamentu di a temperatura.


Tempu di Postu: Nov-05-2022