• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Applicazione di membrane à osmosi inversa

Membrane d'osmosi inversa sò largamente usate in u mondu per furnisce l'acqua purificata di più alta qualità per individui, cumunità è industrii.I membrane d'osmosi inversa anu u più bassu tassu di fallimentu, u più altu usu di installazione è una gamma più larga di applicazioni.

1. L'acqua per l'industria alimentaria

Usi principali: acqua pura per a produzzione alimentaria è di bevande, alberghi, cumunità viventi è fornitori di produzzione di bevande.

2. acqua di mare, amara in u flussu di l'acqua

Isule, navi, piattaforme di perforazione offshore, zone d'acqua amara.

3. L'acqua per l'industria elettronica

Applicazioni principali: circuit integratu, chip di siliciu, tubu di visualizazione.U dulore di l'elettrodu è altri cumpunenti elettronichi lavanu a centrale elettrica d'acqua, a caldaia d'alta è bassa pressione di fabbrica.Aria condizionata, magazzini friddi è altre acqua di riciclamentu.

4. L'acqua per l'industria biofarmaceutica

Usi principali: farmaceutica, acqua d'iniezione, etc. I prudutti di a salute, a pruduzzione di liquidu orale, droghe, prudutti intermedi.

Agenti biologichi.Estrazione di enzimi, separazione di prutezione.Infuzione medica grande.L'acqua per l'agenti d'iniezione, i medicamenti è i prudutti biochimici, l'acqua sterile medica, l'acqua per l'analisi di reni artificiali è l'acqua per l'analisi di a produzzione di sangue.

5. L'acqua di prucessu per l'industria chimica

Acqua per l'industria chimica, rinfrescante di reazioni chimiche, agenti chimichi, fertilizzanti chimichi è chimichi fini Usi principali: acqua per stampa è tintura tessili, fabricazione di carta, acqua pura per a produzzione di reagenti chimichi.

6. L'industria di l'energia di a caldaia di l'acqua

Sistemi di putenza per caldaie di energia termica, caldaie di media è bassa pressione in fabbriche è miniere.

7. Beie acqua pura

Usi principali: prughjettu di trattamentu di l'acqua di a vita di ogni ghjornu, prughjettu di disinfezione di filtrazione di piscine, acqua di l'acquacultura è l'acqua di pesci ornamentali, irrigazione è riduzzione di risparmiu d'acqua, sistema di desalinizazione di l'acqua di desertu, sistema di liquefazione di l'acqua di mare, trattamentu di acque reflue galvaniche è ricuperazione di metalli, trattamentu è riutilizazione di l'acqua domestica, ripresa di l'acqua di purificazione di u pruduttu è u trattamentu di l'usu, u trattamentu di l'acqua residuale industriale.


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2021