• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

U scopu di l'applicazione di l'emulsionante omogeneu di vacuum

L'emulsionante omogeneu di vacuum hè un sistema cumpletu chì integra mischju, dispersione, omogeneizazione, emulsificazione è aspirazione di polveri.Havi un sistema di cuntrollu elettricu è pò ancu esse usatu cù l'oliu esternu, i tanki di fase di l'acqua, u vacuum, i sistemi di riscaldamentu / rinfrescante, etc. Hè un equipamentu speciale per a produzzione di unguenti, creme è emulsioni.

principiu di funziunamentu:

U materiale hè riscaldatu da l'oliu in a pignatta di l'acqua, mischju è agitatu, succhiatu in a pignata di emulsificazione da una pompa di vacuum, è sbulicatu da u muru di a pignatta di emulsificazione, è l'impeller stirring hè piazzatu in a scatula.À u fondu di l'omogenizatore di u corpu, l'alta velocità tangenziale generata da a rotazione d'alta velocità di u rotore homogenizer è a forte energia cinetica generata da l'effettu meccanicu d'alta frequenza facenu i materiali in u stator è u rotore sottumessi à forti meccanichi è idraulichi. tosatura, estrusione centrifuga, strata di liquidu L'effettu cumminatu di attritu, strappamentu d'impattu è turbulenza riduce u gap, è a granulazione, emulsificazione, mistura, leveling è dispersione di u materiale sò compie in pocu tempu.A fase solida insolubile, a fase liquida è a fase gasosa sò istantaneamente disperse, emulsificate uniformemente è finamente sottu à l'azzione di a tecnulugia matura currispondente, è dopu sò ottenuti prudutti stabili è eccellenti.

U scopu di l'applicazione di l'emulsionante omogeneu di vacuum

U cisterna di l'emulsificazione pò esse evacuatu, è u materiale sbulicà in u tempu durante u prucessu di agitazione.

A parte di cuntattu trà a macchina è u materiale hè fatta di materiale SUS316L, a superficia interna hè lucidata à specchiu, è u dispusitivu di agitazione di vacuum hè igienicu è pulitu, chì cunforma à u standard di igiene GMP.

Scopu di l'applicazione:

Alimentazione: latti ridutta, condimenti per insalata, mayonnaise, gelato, furmagliu, bevande latti, iogurt, sucu

Medicina: citoplasma, vaccina, emulsione grassa, sospensjoni, unguentu, preparazione

Cusmetichi: shampoo, crema, pasta di denti, mascara, lavatu per u corpu, capo

Industria chimica: gomma sintetica, nanomateriali, resina, asfaltu, oliu di silicone, floculante, silice, sensibilizzante, addolcitore, tintura, pasta, rivestimentu, bentonite, tinta, rivestimentu à l'acqua, diossidu di titaniu.


Tempu di Postu: Apr-23-2022