Chì ghjè a diffarenza trà l'equipaggiu di produzzione cosmetica è farmaceutica?
In quantu à u livellu di igiene, u livellu di igiene di l'emulsionante in l'industria farmaceutica hè generalmente più altu ch'è in a produzzione di cusmetichi. Siccomu parechji agenti farmaceutichi utilizati in farmacia ponu agisce direttamente nantu à u corpu umanu, anu esigenze strette nantu à a salute è devenu esse persunalizate secondu e esigenze di l'industrii cunnessi. Cosmetici in generale Sò tutti usati per smear a pelle. Cù l'aghjurnamentu di i rigulamenti di l'industria di i cusmetichi, questu hè diventatu sempre più strettu, ma dipende ancu da l'attributi specifichi di u produttu è l'applicazioni.
Ci sò diverse esigenze per a prestazione di mistura omogenea di l'emulsionante. Cù l'intruduzioni di u cuncettu di l'emulsificazione ultra-fine, i requisiti più elevati sò presentati per a prestazione di emulsificazione ultra-fine di l'emulsionante per a produzzione cosmetica. A maiò parte di i cusmetichi necessitanu di i prudutti per esse più dilicati, chì principarmenti riflette a capacità di l'emulsionante per raffinà a dimensione di particella di u materiale attraversu un altu cisura. Questu hè u cumpunente core di l'emulsionante. A distanza trà u fissu è a rotazione hè più chjuca. In l'industria farmaceutica, in generale, u polveru serà un pocu più, in particulare u polveru ligeru, cusì i requisiti per a dispersione fisica uniforme è a mistura sò più alti.
Inoltre, in a cunfigurazione di a macchina emulsificante, in generale, aduprate a cunfigurazione di riscaldamentu standard per riscalda u cusmeticu à circa 80-100 gradi, è poi ferma u riscaldamentu, o reheat è reutilizate a funzione di riscaldamentu. In a tecnulugia farmaceutica, un effettu di temperatura constante hè spessu necessariu.
Tempu di Postu: Mar-04-2022