• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Vantaghji di l'equipaggiu di a macchina di riempimentu di tubu è di sigillatura è precauzioni per u funziunamentu?

Vantaggiu:
1: L'intera struttura di a macchina di riempimentu è sigillatura di tubi hè compatta, è a selezzione di l'equipaggiu di tubu superiore chjusu è l'equipaggiu di trasmissione pò migliurà a sicurità di a produzzione;
Dui: L'equipaggiu di sigillatura automatica di a macchina di riempimentu è di sigillatura di tubi pò ottene diverse forme di metudi di sigillatura aghjustendu u manipulatore nantu à a stessa macchina;
Trè: L'interu prucessu di fornitura di tubi, etichettatura, riempimentu, piegatura è sigillatura, codificazione è produzzione pò esse cumpletu automaticamente attraversu l'equipaggiu di installazione di u sistema di cuntrollu programabile di a macchina di riempimentu di tubu è sigillatura.L'attrezzatura hà una alta sicurezza, un funziunamentu stabile è un posizionamentu precisu di l'operazione.A parte di u materiale di cuntattu di l'equipaggiu hè fatta di l'acciaio inossidabile, chì pò fà u materiale pulito è ùn aderisce micca à l'equipaggiu per affettà l'equipaggiu.Da una banda, hè in ligna cù l'internaziunale I requisiti igienici di u pruduttu, stu equipamentu hà un bonu rendimentu, un bellu equipamentu, è hè stallatu cù l'equipaggiu di sigillatura intelligente, chì hè faciule d'opere.

32222222222

Questioni operative:
1. Per piacè pulizziari l'ambienti circundante prima di utilizà a macchina di riempimentu è di sigillatura di tubi.In particulare, sundries è merchenzie periculose chì impediscenu u funziunamentu normale di l'equipaggiu ùn deve micca esse piazzatu intornu à l'equipaggiu d'automatizazione.

2. E parti di a macchina di riempimentu è di sigillatura di tubi sò finite da torni CNC.I pezzi sò adattati in grandezza.Ùn installate micca o mudificate e parti chì ùn sò micca adattati per u funziunamentu di a macchina, altrimenti accidenti saranu.

3. L'operatori di a macchina di riempimentu è di sigillatura di a manguera sò stati furmati apposta, cusì a robba di travagliu di l'operatore deve esse u più pulita pussibule.Attenzioni particulari: E maniche di i vestiti di u travagliu deve esse fissate è ùn ponu micca aperte.

4. Dopu chì tutte e parte di a macchina di riempimentu è di sigillatura di a manguera sò aghjustate, rotulà lentamente a macchina per verificà s'ellu l'equipaggiu funziona normalmente è s'ellu ci hè una vibrazione o anormalità.Macchina automatica di riempimentu è sigillatura ultrasonica

5. U sistema principale di a macchina di a macchina hè situatu à u fondu di a macchina è hè chjusu da una porta d'acciaio inox cù una serratura.Quandu aghjustà a capacità di carica, deve esse apertu è aghjustatu da una persona speciale (operatore o tecnicu di mantenimentu).Prima di riavvià u mutore, assicuratevi chì tutte e porte sò in boni cundizioni.


Tempu di Postu: Aug-11-2022