• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

A cumpagnia di start-up di Boston ottene a proteina appruvata da a FDA per fà a carne vegana più carnosa

Grazie à a cumpagnia di tecnulugia di l'alimentu Motif FoodWorks, a carne vegana hè per diventà più grassa. A cumpagnia di Boston hà lanciatu pocu tempu HEMAMI, una mioglobina chì lega l'eme chì hà u gustu è l'aroma di carne animale tradiziunale. cum'è statu sicuru (GRAS) da a Food and Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti è hè avà dispunibule nantu à u mercatu.
Ancu s'è myoglobin si trova in u tessulu musculu di vacche di latti, Motif hà trovu un modu per spressione in i ceppi di levadura geneticamente ingegneria. L'HEMAMI di Motif hè fatta cù tecnulugia sufisticata è hà e stesse caratteristiche cum'è proteini derivati ​​​​animali, è pò esse usatu per rinfurzà. u sapori è l'aroma di hamburger, salsicce è altre carni basati in a pianta. A funzione principale di a mioglobina derivada da l'animali hè u sapori, ma hè ancu rossu quandu hè esposta à l'ossigenu. per dà HEMAMI un culore rossu distintivu.
Sicondu a cumpagnia, fattori cum'è u gustu, u sapori, è a texture impediscenu dui terzi di l'Americani da aduttà sustituti di carne vegetale in a so dieta. Stu feedback hà aiutatu à Motif à identificà l'impurtanza di u sapori di carne è umami à i cunsumatori, è u distaccu trà i cunsumatori. l'alternative vegetali è i prudutti di carne animali.
U CEO di Motif FoodWorks Jonathan McIntyre (Jonathan McIntyre) hà dettu in una dichjarazione: "L'alimenti vegetali anu u putenziale di guidà un futuru più sustenibile, ma ùn importa micca, salvu chì a ghjente li manghja veramente".HEMAMI furnisce un novu livellu di gustu è sperienza per i sustituti di carne, è una gamma più larga di cunsumatori vegetariani basati nantu à e piante è flessibili bramaranu stu sustitutu.
A principiu di questu annu, Motif hà ricivutu US $ 226 milioni in u finanziamentu di a Serie B. Avà chì u pruduttu hè statu appruvatu da a FDA, a cumpagnia avanza a so scala è a so cummercializazione. In u risultatu, Motif hà custruitu un stabilimentu di 65 000 piedi quadrati in Northborough. , Massachusetts, chì includerà un centru di ricerca è sviluppu, è ancu una pianta pilotu per a fermentazione, ingredienti, è a fabricazione di u produttu finitu. A tecnulugia di l'alimentariu è i prudutti finiti pruduciuti da a pianta seranu utilizati per a prova di u cunsumu è u campionamentu di i clienti, è ancu. cum'è verificazione di a tecnulugia di prucessu prima di esse mandatu à i partenarii di pruduzzioni di massa. A facilità hè prevista per esse messa in usu più tardi in 2022.
"Per eseguisce u nostru prucessu d'innuvazione generale è sviluppà rapidamente è cummercializà e nostre tecnulugia è prudutti privati, avemu bisognu di cuntrullà e facilità è e capacità necessarie per pruvà, verificà è espansione a nostra tecnulugia alimentaria", McIntyre hà dettu. L'installazione porterà opportunità è innovazione à Motif è à i nostri clienti ".
A proteina Heme hè cunsiderata cum'è un ingredientu chjave per migliurà u mercatu principale di carne vegetale. In u 2018, Impossible Foods hà ricevutu u statutu GRAS di a FDA per u so propiu heme di soia, chì hè un cumpunente core di u pruduttu emblematicu di a cumpagnia Impossible Burger. , A cumpagnia hè stata dumandata à furnisce più infurmazione nantu à a so hemoglobina per riceve a lettera GRAS. Ancu s'ellu a FDA ùn hà micca bisognu di teste di l'alimentariu nantu à l'animali, Impossible Foods hà decisu di pruvà a so hemoglobina nantu à i topi.
"Nimu ùn hè più impegnatu o travagliendu più duramente per eliminà l'sfruttamentu di l'animali chè Impossible Foods", u fundatore di Impossible Foods Patrick O. Brown hà dettu in una dichjarazione intitulata "U Dilema Doloroso di Testing Animali" publicata in Aostu 2017. Una opzione. Speremu. chì ùn averemu mai più à affruntà una tale scelta, ma a scelta chì prumove u bonu maiò hè più impurtante per noi chè a purità ideologica ".
Dopu avè ricevutu l'approvazione di a FDA in 2018, Impossible Foods hà allargatu a so gamma di prudutti per include salsicce, nuggets di pollo, porcu è polpette di carne.A cumpagnia hà riunitu quasi US $ 2 billion per finanzà a so sustituzione cù l'alternattivi vegetali da 2035. A missione di l'alimentariu d'animali.Attualmente, i prudutti Impossible ponu esse truvati in circa 22,000 buttreghi d'alimentazione è quasi 40,000 ristoranti in u mondu.
Per più infurmazione nantu à a fitoemoglobina, leghjite: Impossible Fish?It's on the way.Impossible food shows it was tested on animals, new research spiegà u ligame trà carne è cancru
Vendite di abbonamenti di rigalu! Fornite servizii per VegNews sta stagione di vacanze à un prezzu super scontu. Cumprate ancu per voi!
Vendite di abbonamenti di rigalu! Fornite servizii per VegNews sta stagione di vacanze à un prezzu super scontu. Cumprate ancu per voi!


Tempu di Postu: Dec-24-2021