• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

A macchina di riempimentu di liquidu d'invernu friddu duverebbe rinfurzà u mantenimentu

Tutti in l'industria di l'imballaggio sà chì u nostru equipamentu hè propensu à potenziali periculi di sicurezza in l'estiu caldu.Cum'è utilizatori è operatori di l'equipaggiu, duvemu mantene l'equipaggiu in tempu per riduce l'incidenza di fallimenti.Fighjemu un ochju inseme.Cumu duvemu mantene in modu efficace a nostra macchina di riempimentu in l'invernu friddu.

Passi di mantenimentu di a macchina di riempimentu di liquidu in l'invernu friddu:

Revisione di l'apparenza: Verificate l'integrità di u quadru di a porta, trattate e tracce dopu a corrosione, è verificate se i cerniere sò dannati;pulizia di tubi, pulizia di cisterna di materiale, pulizia di calibre di livellu di galleggiante, pulizia di piattaforma, è pulizia di catene.

Mantenimentu di a testa di riempimentu: U tipu in-linea hè u plug valve Baode;u tippu di pistoni di a macchina di riempimentu hè u tipu di tappu internu (se a bocca tonda d'acciaio inossidabile hè dannata, u sigillamentu ùn serà micca strettu, è quandu u dismantling, fate attenzione à se a bocca tonda hè dannata o micca. danni);pulisce u cilindru, verificate se a molla hè in bona cundizione, è poi goccia in a lubricazione speciale per u cilindru.

A macchina di riempimentu di liquidu d'invernu friddu duverebbe rinfurzà u mantenimentu

Mantenimentu di a valvola à trè vie: anellu di tenuta di a valvola à trè vie;pulisce u cilindru, verificate s'ellu a primavera hè in bona cundizione, è poi goccia in a lubricazione speciale di u cilindru.

Tubu PTFE: Sustituite i clips cù corrosione, è rimpiazzà u tubu PTFE cù fuga.

Parti di fissazione di viti, etc.: rimpiazzà quelli chì sò corroditi, fissate a vite per u cuteddu, smontate è sguassate a terra da u cilindru di u cuteddu, pulite è fissà a piastra di cuntattu di u liquidu, installate u tubu di cuntattu di u liquidu è chjude cù un clip.

Circuitu elettricu: pulitu è ​​​​bellu, rimpiazzà a valvula solenoide cù una misura inestabile, verificate s'ellu u connector di u filu hè in bonu cuntattu è un bonu insulamentu, verificate s'ellu ci hè una traccia di sovracorrente nantu à l'aspettu di u contactor, verificate se a vite di u livellu di float. calibre hè alluntanatu è se a gamma di azzione ùn hè micca curretta.


Tempu di Postu: Feb-14-2022