• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Cinque vantaghji di l'industria di l'emulsionante à vacuum

I cumpunenti di l'emulsionante di vacuum includenu a pignatta principale, a pignatta di pretrattamentu, u cuntrollu elettricu è a pompa di vacuum idraulica è altre parti di l'equipaggiu meccanicu.U prucessu di travagliu di l'emulsionante di vacuum hè un prucessu cumpletu di produzzione di reazione.In questu prucessu, l'emulsionante di vacuum hà cinque vantaghji maiò.

1. L'emulsificatore di vacuum adopta una struttura cuncentrica di doppiu fustu.Sta struttura permette à l'agitatore è a cisura di l'emulsionante di vacuum per operare indipindentamente, è à u stessu tempu, a pruduzzioni di u pruduttu finitu hè bona.

2. A machina emulsifying vacuum hè cuntrullata da tecnulugia avanzata, è u prugramma sistema pricisu assicura u funziunamentu stabile è affidabile di a machina emulsifying vacuum.

3. U mutivu pirchì la machine à emulsifying vacuum hè chjamatu una macchina emulsifying vacuum hè chì adopra un sistema di vacuum cumplettamente chjusu, chì impedisce à altre impurità da esse mischiate in materiali principali domestici, assicurendu cusì a qualità di u pruduttu.

4. Ùn ci hè micca angulu mortu in u emulsifier vacuum.Perchè u dispusitivu di scraping di forza hè stallatu nantu à u mixer, ùn hè micca prublema per processà materiali d'alta viscosità.

Quintu, u caldu di emulsificazione di l'emulsificatore di vacuum pò esse giratu, per quessa hè assai cunvenutu per pulizziari è mantene l'emulsificatore di vacuum.

Cinque vantaghji di l'industria di l'emulsionante à vacuum

Caratteristiche di l'equipaggiu di produzzione di emulsificazione

U coperchiu di a pignatta di materiale hè un tippu di elevazione automatica, i materiali in a pignatta d'acqua è a pignatta d'oliu ponu esse aspirati direttamente in a pignatta emulsionante in un statu di vacu attraversu a pipeline di trasportu, è u metudu di scaricamentu hè un tipu basculante di a pignatta. corpu di a pignatta emulsionante;

U riscaldamentu di u materiale hè rializatu da u caldu di u mediu di cunduzzione di u calore in l'interlayer di a pignatta attraversu u tubu di riscaldamentu elettricu, è a temperatura di riscaldamentu pò esse stabilita arbitrariamente è cuntrullata automaticamente;

U materiale pò esse rinfriscatu cunnessu l'acqua di rinfrescante in l'interlayer, l'operazione hè simplice è còmuda, è ci hè una capa d'insulazione termale fora di l'interlayer.

L'agitazione omogenea è l'agitazione di paddle pò esse usata separatamente o à u stessu tempu.A micronizazione di u materiale, l'emulsificazione, a mistura, l'homogeneizazione, a dispersione, etc. pò esse cumpletata in pocu tempu.

I pezzi in cuntattu cù Wuke sò fatti di acciaio inox d'alta qualità, a superficia interna hè lucidata à specchiu, è u dispusitivu di stirring in vacuum hè igienicu è pulitu, è hè fabricatu cù standard igienici chì rispettanu e specificazioni GIP.Hè l'equipaggiu di pruduzzione di crema più ideale.

 

Scopu di l'applicazione di l'equipaggiu di produzzione di emulsificazione

Industria alimentaria: latticini, latti di soia, marmellata, gelatina, furmagliu, condimenti per insalate, gelati, additivi alimentari, aromi è fragrances alimentarii, CMC è amidu mudificatu

ecc Thickeners dissolve rapidamente, etc.;

Nanomateriali: depolimerizazione di nanomateriali cum'è carbonate di calcium ultrafine è silice, dispersione solidu-liquidu di nanopowders, etc.;

Chimica fine: adesivi hot melt, sigillanti, colle, flocculants, tensioattivi, etc.;

Biomedicina: unguentu, unguentu, crema, iniezione, emulsione di microcapsule, dispersione di filler, etc.;

Industria chimica di ogni ghjornu: creme, creme per a manu, creme di fundazione, sapori è fragrances, diversi brillantanti di pelle è mobili, etc.;

Altre industrie: petrochimica, tinta di rivestimentu, ausiliari di stampa è tintura, etc.


Tempu di post: 25-mar-2022