• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Cumu l'equipaggiu di l'emulsificatore di l'homogenizatore di Vacuum affetta l'effettu di l'emulsificazione?

Emulsionante Omogeneizzatore à Vacuum (1)

Prima di tuttu, analizemu i fatturi chì affettanu l'effettu di l'emulsificazione dispersa da a perspettiva di l'equipaggiu.Ci sò trè punti chì generalmente affettanu l'effettu di emulsificazione:
1, è a struttura di uEmulsionante homogenizatore à u vacuum.Vacuum Homogenizer Emulsifier Generalmente divisu in tippu intermittenti Vacuum Homogenizer Emulsifier è tipu pipeline Vacuum Homogenizer Emulsifier, tipu pipeline Vacuum Homogenizer Emulsifier effettu emulsification hè megliu, i materiali ponu esse cumplettamente disperse emulsification, alta efficienza.
2, u tassu di shear di Vacuum Homogenizer Emulsifier.U paràmetru core di l'equipaggiu di emulsificazione hè a velocità di taglio.In circustanze nurmali, u più altu u tassu di cisura, u megliu l'effettu di emulsificazione disperse, di sicuru, deve ancu esse determinatu secondu u prucessu di materiale specificu;
3. U tempu di prucessu.Quantu più u materiale resta in a cavità, u megliu l'effettu di emulsificazione disperse currispondente, più tempi di trasfurmazioni, è megliu l'effettu di emulsificazione dispersa.
4. Precisione di a testa emulsionata.TradiziunaleEmulsionante homogenizatore à u vacuumusa una sola strata di testa emulsified, chì hà trasfurmazioni ruvida, mentri Zhi tong machinery homogenous Vacuum Homogenizer Emulsifier adopra una testa emulsified, cù gap più chjuca, supiriuri pricisioni, è megliu effettu emulsifying.
Punti chjave di a selezzione di l'equipaggiu:
1. Chjarificà l'effettu è u scopu di utilizà l'equipaggiu
2. Capisce è ammaistrà e proprietà di i materiali di ricerca in dettaglio (cumprese proprietà fisiche è chimiche)
3. Selezziunà u mixer di l'equipaggiu secondu u materiale
4. Determinà i paràmetri di u funziunamentu è u disignu strutturale di l'equipaggiu di novu
5. Cunsiderate u costu di l'equipaggiu in modu cumpletu
machini Zhi tongHè una fabricazione prufessiunale di fornitori d'equipaggiu di fluidi à livellu di salute di l'industria farmaceutica, cosmetica, alimentaria, biochimica.Dapoi u so stabilimentu, a cumpagnia hè stata aderisce à u principiu di utilizatori prima, circannu a pinsari di i clienti, u disignu di l'equipaggiu di linea di produzzione hè raghjone, pipeline pulito, funziunamentu convenientu, altu gradu di automatizazione di linea di produzzione.

 


Tempu di Postu: Feb-28-2023