• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Cumu sceglite a vostra macchina di miscelatore omogenizatore di vacuum?

Miscelatore emulsionante omogeneizzante a vuotohè largamente utilizatu in l'industria cosmetica, alimentaria, chimica, medicina è altre industrie.Vacuum mixer homogenizer hè un tipu d'attrezzatura utilizatu per mischjà dui o più sustanzi chì sò incompatibili cù l'altri in modu più uniforme.

Quandu avete acquistatu u miscelatore di l'emulsionatore di vacuum, avete bisognu di attentu à i seguenti punti:

1.Scelta di materiale:I materiali cumunimenti utilizati per u miscelatore emulsionante in vacuum sò l'acciaio inox 316 è l'acciaio inox 304.Puderanu esse scelti secondu diverse esigenze di produzzione, ambiente di produzzione è attributi di produttu.I materiali di cuntattu di l'emulsificatore di l'omogenizatore di vacuum Zhitong sò tutti in acciaio inox 316.

Acciaio inox SUS 316L

2. Effettu di emulsificazione:A forma di l'omogenizatori, a velocità di cisura, a struttura di i denti, u tempu di residenza è u tempu di dispersione di u materiale in u muru di dispersione, è u nùmeru di ciculi affettanu l'effettu emulsionante finali.Sceglie u miscelatore emulsionante adattatu secondu i bisogni di produzzione.Zhitong hà Vacuum emulsifier machine à mischjà omogeneu peromogeneizatori di fondu, omogeneizatori superiori,homogenizers di circulazione interna è esterna, pompe di emulsificazione in linea, pompe emulsionanti in trè fasi, eccmacchina mixer homogenizer vacuum

3. Ajustabilità: Diversi prudutti necessitanu diversi parametri cum'è u tempu di emulsificazione, u tempu di emulsificazione è a temperatura.Per quessa, avemu bisognu di sceglie un emulsifier regulable.L'opzioni di velocità d'omogeneizazione meccanica Zhitong sò 0-3200rpm, 0-4000rpm, 0-6000rpm, 0-10000rpm.

https://www.yzzhitong.com/vacuum-emulsifying-mixer/

4.Capacità di pruduzzione: Sicondu i bisogni di produzzione, quellu chì vi cunvene hè u megliu per evità i colli di bottiglia in a produzzione.A carica minima di travagliu di u miscelatore di vacuum industriale hè un terzu di u tutale.

 

5. Mantenimentu di ogni ghjornu:A pulizia è u mantenimentu sò necessarii dopu ogni usu di a macchina di miscelatore emulsionante omogeneizzante à aspirazione.Hè megliu aduprà un sistema di pulizia CIP.Sceglie un homogenizer chì hè faciule da pulisce è mantene pò riduce i costi di produzzione è migliurà l'efficienza di u travagliu.

 

6. Serviziu dopu a vendita.A scelta di un fabricatore di emulsionanti industriale cù un bonu serviziu post-vendita pò mantene megliu l'emulsificatore è evità tempi di inattività inutili è altri fallimenti in a produzzione.Zhitong furnisce una garanzia di 2 anni per u mantenimentu permanente, 24 ore in linea, è una soluzione efficace in una quistione di 1 ghjornu.

https://www.yzzhitong.com/about-us/


Tempu di post: May-05-2023