• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Soluzione di miscelatore omoegnizer à emulsionante à vuotu di tipu industriale fissu

Stu tipu digrande miscelatore emulsionante di tippu fissu miscelatore omogenizatorea suluzione hè stata appiicata cù successu in parechji prughjetti di i clienti in diverse industrie, è hà datu un bonu feedback.

unisce a macchina mixer emulsionante di vacuum

emulsionante di vacuum emulsioning machine à mischjà homogenizer

I nostriAgitatore di cisterna di miscelatore stazionariu cù equipaggiu di omogeneizzatore à taglio elevatuhè flessibile è multifunzionale.Pò esse usatu in l'industria cosmetica, alimentaria, chimica, farmaceutica è altre.

Cosmetici: fabricazione di creme, , fundazione, àcitu ialuronicu, fabricazione di lozioni, dentifrici, sospensione colloidale, ecc.

Alimentazione: maionese, marmellata, condimenti, suluzione di amido, etc.

Chimica: detergenti, lubrificanti, emulsioni polimeriche, catalizzatori, additivi, etc.

Medicina: unguenti, gels, gocce per l'ochji, suspensioni, etc

Macchina di miscelatore di vacuum homogenizer China

 

U core di uU miscelatore di vacuum industriale hè un emulsionante per u miscelatore.Cumbinemu a tecnulugia tedesca è a ricerca è u sviluppu autonuvatori, è utilizemu apparecchi elettrici di fama internaziunale per assicurà un mischju efficiente è una emulsificazione rapida è uniforme.

macchina miscelatrice di vacuum mixer di tipu fissu

E funzioni principali di u vacuum high shear emulsifier mixer equipaggiu

- sistema di vacuum- sistema di agitazione

- sistema omogeneu- Sistema di riscaldamentu

- Sistema di premix- sistema di pesatura

-Sistema a prova di esplosione                      

 

cisterna di miscelatore automaticu

In listessu tempu,u vacuum emulsifying homogenizer mixers industrialihà ancu sensori avanzati, sistema di cuntrollu intelligente è interfaccia d'operazione user-friendly, chì rende l'operazione più còmuda è precisa.Hè assai migliuratu l'efficienza è a stabilità di a linea di produzzione, è adattatu per diversi tipi di diverse scale di produzzione.

pipa

 

Yangzhou Zhitong Machinery Co., Ltd hà abbastanza sperienza è tecnulugia per furnisce l'ingegneria civile unicu per grandi prughjetti di vasi di emulsificazione di vacuum.Da u prugettu di disignu à l'installazione lucale.

sollevamentu di pesu

Avemu da cuntinuà à dedicà à a ricerca è u sviluppu è u disignu di l'equipaggiu di mixer d'alta prestazione è affidabile per risponde à i bisogni cambianti di i clienti.Personalizatu secondu i so bisogni di produzzione, cumprese capacità, materiale, metudu di riscaldamentu è cunfigurazione accessori, etc.

emulsionante à vacuum industriale reattore omogeneu

 

Sè site interessatu in u nostru grande prughjettu di emulsificazione di vacuum o altri prudutti o avete qualchì quistione, sentite liberu dicuntatta ci.

 

Video:


Tempu di post: May-20-2023