• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Hè più alta a velocità di u Vacuum Emulsifying Mixer, u megliu?

Mélange émulsionnant sous viderHavi un effettu di cisura unicu, hà grandi vantaghji in u trattamentu di u mischju di liquidi, l'emulsificazione di l'oliu è l'acqua, a dissoluzione di polveri, l'omogeneizazione di dispersione, a macinazione di cisura è altri aspetti.
Vacuum Emulsifying Mixer A fase di l'acqua è l'oliu pò esse rottu in particeddi fini quandu u listessu, è tandu e duie fasi ponu permeate è mischjà in un statu di emulsione stabile, ma pò ancu esse spartutu in una dimensione di particella ideale, in modu chì i particeddi solidi uniformi. mischju in u liquidu, furmendu una sospensjoni stabile.Mixer à emulsion sous videL'azzione di cisura pò influenzà a finezza di i materiali, affettendu cusì l'efficienza di produzzione di i prudutti è a qualità di i prudutti finiti.

77d6138b(1)
I fatturi chì ponu influenzà a cisura di u Mixer Emulsionante Vacuum sò:
L'acutezza di a foglia, a durezza, u gap di u statore, a velocità di muvimentu relative di duie lame di taglio, a dimensione di particella permessa, etc.
Tuttavia, a nitidezza, a durezza, a liberazione di u stator è a dimensione di particella permessa di a lama ùn cambianu micca, cusì a forza di cisura hè affettata da cambià a velocità di muvimentu relative di a lama.A velocità relativa di u muvimentu di a pala hè indicata cum'è a velocità lineale circunferenciale di u rotore.Quandu a vitezza liniale righjunghji un certu valore, ci sarà una tendenza à bluccà u flussu, ma u flussu diventerà più chjucu, ma u calore hè sempre assai altu, chì farà chì certi sustanzi aggregate è affettanu l'effettu di mischju.
Allora a velocità ùn hè micca u più veloce u megliu.
Sapemu chì a vera velocità di stirring ùn hè micca a velocità angulare di u blender, ma a velocità lineale di u discu di foglia agitante.
Relation entre la vitesse angulaire (ω) et la vitesse de rotation (n) : ω =2 π n
Relation entre la vitesse linéaire (v) et la vitesse de rotation (n) : v= ω r=2 π nr
Si pò vede chì i fatturi chì influenze sò mischjà a velocità è u diametru, chì hè ancu u mutivu di a più veloce di u laboratoriu Vacuum Emulsifying Mixer chì industriale.Mixer à emulsion sous vide.A capacità di trasfurmazioni di u Laboratoriu Vacuum Emulsifying Mixer hè chjuca, è a dimensione fisica di u rotore hè chjuca in u diametru per adattà à a capacità di trasfurmazioni currispundenti.
Per cumpensà l'effettu di u diametru chjucu nantu à a velocità lineale, hè necessariu di aumentà a velocità angulare di u rotore.
Per quessa, quandu sceglie Vacuum Emulsifying Mixer, hè necessariu di cumminà u voluminu di trasfurmazioni attuale, è cunsiderà cumplettamente a relazione trà u diametru è a dimensione di a velocità di rotazione.

 


Tempu di Post: 17-May-2023