• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Caratteristiche di rendiment di l'emulsionante à vacuum

Caratteristiche di rendiment di l'emulsionante à vacuum

1. Vacuum emulsifying machine hè un tipu d'attrezzatura per a pruduzzione di diversi unguenti, unguenti, cusmetichi, alimenti, concentrati emulsificabili è altri prudutti.A macchina hà una struttura simplice, un funziunamentu còmode, un aspettu novu è un rendimentu affidabile.Hè una scelta sàvia per a produzzione di massa di farmaceutica, biologica, cosmetica, alimentaria, petrolifera è altri clienti.

2. L'emulsificatore di vacuum hà un dispositivu visuale unicu, un scraper di pulizia sottu à u vetru di vetru, è l'illuminazione chjusa per l'operatore per osservà l'emulsificazione di u materiale in ogni mumentu.U riscaldamentu di a pignatta di emulsificazione adotta un riscaldamentu elettricu in giacca, un raffreddamentu raghjone di giacca, è a capa esterna hè insulata per impedisce à l'impiegati di esse scalded è assicurà a produzzione piena.

3. Stirring adopta frame-type wall scraping stirring.Sutta l'azzione centrifuga di l'agitatore durante u funziunamentu, u scraper PTFE hè vicinu à u muru di u vasu, chì risolve u prublema di l'attaccamentu di u pote è ùn lascia micca i cantoni morti.U dispusitivu di regulazione vitezza ideale pò fà A so vitezza pò esse aghjustatu arbitrariamente.

4. U coperchio di l'emulsificatore di vacuum pò automaticamente risurrezzione è falà, è u metudu di scaricamentu tilting pò assicurà a scaricamentu cumpleta di u materiale senza lascià alcunu materiale restante.Elevazione idraulica, sistema di dumping manuale (sopra 200L, dumping elettricu).

5. Vacuum deaeration rende i materiali ghjunghje sin'à i bisogni di sterilità, è adopra l'aspirazione vacuum, soprattuttu per i materiali in polvere per evità a polvera volante.U prucessu tutale hè cumpletu in un statu di vacuum, senza infezzione cellulare, è estende a vita di u pruduttu.

6. U corpu di pignatta di l'emulsifier vacuum hè cumpostu di saldatura di piastra d'acciaio inossidabile di trè strati, è u corpu di pignatta è i tubi sò lucidati à specchiu, chì cumplettamente i requisiti di GMP.

7. U materiale hè riscaldatu da u caldu di u mediu di cunduzzione di calore in l'interlayer da u riscaldamentu elettricu.Pò esse ancu cuncepitu cum'è riscaldamentu di vapore.A temperatura di riscaldamentu pò esse stabilita è cuntrullata automaticamente, è l'operazione hè simplice è còmuda.

Caratteristiche di rendiment di l'emulsionante à vacuum


Tempu di post: Dec-08-2021