• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

I fatturi chì affettanu l'emulsificazione sò i seguenti

Quandu l'ingegneri di pruduzzione producenuAttrezzatura per a fabricazione di cusmetichicum'èOmogeneizzatore di miscelatore à vacuummentre corre aemulsionante à vacuum.L'effettu di l'emulsificazione in vacuum influenza direttamente a qualità di u pruduttu.Chì fattori affettanu l'effettu di emulsificazione?

I fatturi chì influenzanu l'emulsificazione sò i seguenti:

1. Formula di prucessu.Diversi tecnulugia è formula, l'influenza di l'emulsificazione hè assai grande, determina a proporzione di materie prime in u prucessu di preparazione, l'ordine di aghjunghje, etc.

2.Emulsifier.A misura in quale diversi emulsionanti alteranu a struttura di u pruduttu è affettanu a tensione di l'interfaccia è l'energia necessaria per furmà l'emulsione hè ancu diversa.

3.Omogeneizzatore di miscelatore à vacuum.DiversuMixer homogénéisateur sous videhà un disignu di struttura differente, forza di taglio differente è velocità, chì influenza assai l'effettu emulsionante.

4.miscelatore à vacuum machine.Macchina emulsionantehè giniralmenti divisu in emulsifying machine intermittenti è tubu emulsifying machine, tubu emulsifying machine à emulsifying effettu hè megliu, u materiale pò esse cumplettamente sparse emulsifying, alta efficienza.

5. Shear rate di emulsifier.U paràmetru core dimiscelatore à vacuum machinehè a velocità di taglio.In generale, più altu hè u tassu di cisura, u megliu l'effettu emulsionante hè.Di sicuru, ci vole ancu esse determinatu secondu u prucessu di materiale specificu.

6. miscelatore à vacuum machineTempu di trasfurmazioni.Più u materiale resta in a camera, u megliu l'effettu di emulsificazione di dispersione currispondente, u più volte di trattamentu, in generale, u megliu l'effettu di emulsificazione di dispersione.

7. Temperature di prucessu.Mixer emulsionante à videA temperatura artigianale di a produzzione cusmetica generale hè di 60-80 gradi.A temperatura specifica hè determinata da a formula specifica

8. esigenze vacuum.Mixer emulsionante à viderichiede -0.095Pma.S'ellu hè troppu bassu, u gloss di u pruduttu ùn hè micca bonu.Reagisce facilmente cù l'ossigenu in l'aria.

9. Precisione di emulsifying Head Mixer.TradiziunaleMixer emulsionante à videusa un capu emulsionante unicu stratu, trasfurmazioni ruvida, Zhitong nano macchina emulsionante omogenea usa testa emulsionante di primu livellu, gap più chjucu, precisione di a macchina CNC hè più altu, effettu emulsionante serà megliu

Yangzhou zhitong company focus Yangzhou focus-like-minded Machine Mixer Vacuum Emulsioning Mixer Mixer Mixer Emulsionante più di 20 anni per u disignu è a fabricazione è u serviziu OEM per a macchina di fabricazione di cusmetichi di crema

Per piacè cuntattatemi @whatsapp +86 139 2422 5078

0d963427


Tempu di Postu: Feb-21-2022