• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

U rolu di l'homogenizatore di l'emulsionante di vacuum

Homogenizazionehè un prucessu cuncurrenti cù l'emulsificazione, mentri i cumpunenti sò dispersi in un statu homogeneu.Durante u mischju di cumpunenti in un mixer industriale, i cumpunenti sò mischiati, dispersi, emulsionati è omogeneizzati da una forte cisura idraulica.
Cosa hè l'omogeneizazione?

23c95686f532e3ed11764a2a8ba7cb8 (1)(1)(1)
L'omogenizazione hè una preparazione chì riduce i sustanzi (per esempiu, bolle di grassu in un drenu) à particeddi minimi è li furnisce in modu coerente per un liquidu (per esempiu, un drenu).U metudu implica di guidà u tubu di drenu à traversu l'orifiziu sottu u pesu pisanti per scumpressà a bola di grassu.
L'omogenizatore high-shear combina una forza di cisura d'alta fluida in u mixer industriale per emulsificà è homogenize u materiale.U fluidu serà tagliatu à punti induve ci sò differenzi di velocità da una regione à l'altru.Cusì, u materiale furnitu da a forza di a lama inferiore rotativa versu a cima di u mixer serà sottumessu da una forte forza centrifuga di cisura di a pala superiore.
U rolu di l'homogenizatore di l'emulsionante di vacuum
Chì ghjè u rolu di l'omogeneizazione?
L'omogenizazione hè gradualmente utilizata com'è una strategia per a produzzione di nutrienti attraversu un mischju adattatu è computazionale, è hè un prucessu industriale impurtante oltre l'altri preferenze.Semu simpricimenti emulsionate l'alimentu facilmente perchè a preparazione di l'alimentariu ùn cuntene micca grumi è grumi.
A capacità diretta cù boni risultati di trasfurmazioni di nutrienti guarantisci un vantaghju nantu à i cuncurrenti.
Cum'è cù i risultati nutrizionali, l'homogenizatore di l'emulsionante di vacuum hè statu successu cum'è una strategia di preservazione di nutrienti.Infatti, per via di u so altu livellu di travagliu, sta strategia cuntinueghja à estenderà à un locu più prevalente chì a terapia calda cunvinziunali.


Tempu di post: Apr-26-2023