• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Trè passi necessarii à upirari lu machine à emulsification vacuum

Macchina di emulsificazione di vacuumhè un tipu d'equipaggiu di emulsificazione largamente utilizatu in l'industria cosmetica, alimentaria, medica è chimica.In u prucessu di funziunamentu di a macchina emulsionante, l'attenzione deve esse pagata à u fenomenu di fallimentu di l'equipaggiu o di accidenti di sicurità per via di una negligenza faciule, risultatu in perdite è perdite inutili.
1. Preparazione prima di u boot
Prima di tuttu, verificate s'ellu ci sò potenziali risichi di sicurezza in l'emulsificatore è l'ambiente di travagliu circundante, cum'è s'ellu l'apparizione di pipelines è equipaghji hè cumpletu o dannighjatu, è s'ellu ci hè una fuga d'acqua è d'oliu in terra.Allora verificate u prucessu di pruduzzione è e prucedure di funziunamentu di l'equipaggiu, per assicurà chì risponde à i requisiti di i regolamenti, è poi fucalizza nantu à i seguenti metudi: 1, verificate l'oliu lubrificante, u refrigerante, rimpiazzà a turbidità, l'oliu lubrificante inefficace o u refrigerante, assicuratevi u liquidu. livellu trà a quantità specificata;2, verificate s'ellu i switches è valves sò in a pusizioni uriginale, pò verificà manually s'ellu l'azzione hè sensitivu è efficace.3.Verificate s'ellu i dispusitivi di sicurità cum'è limite, sviutata è riduzzione di pressione sò normali è efficaci;4. Verificate per verificà s'ellu ci sò detriti in a pignatta;5. Verificate s'ellu l'alimentazione hè normale, etc.
2. Inspection in a pruduzzione
In a pruduzzione normale, hè più faciule per l'operatore ignurà l'ispezione di u statu di funziunamentu di l'equipaggiu.Per quessa, in generale, u persunale tecnicu di u fabricatore di emulsificatori di emulsificazione normale enfatizarà chì l'operatore deve esse attentu à evità l'usu impropriu di l'equipaggiu, è verificate u statu di travagliu in ogni mumentu, per evità danni à l'equipaggiu è a perdita materiale causata da operazione illegale. .A sequenza di startup è alimentazione, metudu di pulizia è materiale di pulizia, metudu di alimentazione, gestione di l'ambiente in u prucessu di travagliu, etc., sò propensi à danni di l'equipaggiu incurante o prublemi di sicurezza, cum'è u corpu straneru caduta accidentalmente in a pignatta emulsionata chì causa danni durante usu (u più cumuni), l'ordine di u funziunamentu di danni è materiali scrapped, u slipping è altri prublemi di sicurità persunale, etc., sò faciuli à ignurà è difficiule à investigà dopu, cusì l'utilizatori bisognu di rinfurzà a surviglianza è a prevenzione.Inoltre, in u prucessu di u travagliu, ci sò sonu anormali, odore, vibrazione brusca è altri fenomeni anormali, l'operatore deve immediatamente verificà è manighjà bè, deve mette fine à a produzzione di u pensamentu, per ùn fà micca seriu. dannu è perdita.
3. Riduzzione dopu a pruduzzione
U travagliu dopu à a fine di a produzzione di l'equipaggiu hè ancu assai impurtante è faciule da esse ignoratu.Parechji utilizatori in a pruduzzione, ancu s'ellu ci hè una pulizia curretta di l'equipaggiu, ma l'operatore pò scurdà di i passi di resettore, hè ancu faciule per causà danni à l'equipaggiu o lascià risichi di sicurezza.Dopu l'usu di l'equipaggiu, fate una attenzione particulari à i seguenti punti: 1. Svuotate u liquidu è u gasu in ogni pipeline di prucessu, cum'è l'equipaggiu automaticu è semi-automaticu trasportatu da pipeline, è fate attente à u materiale in u buffer tank, mantene u buffer tank pulito;3. Pulite u sistema di vacuum, vacuum pump and check valve (se a pompa di vacuum anellu d'acqua deve esse verificata prima di l'operazione successiva, sguassate manualmente è putenza);4. Reduce u pote internu è a giacca per mantene a valvula viota in u statu apertu;5. Chiudi lu putiri principali.


Tempu di post: May-08-2023