• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Per utilizà un emulsionante vacuum, avete bisognu di sapè queste cose!

 

L'emulsionante di vacuum hè un equipamentu meccanicu assai impurtante è distintivu in a linea di produzzione di l'alimentariu, a medicina è a cusmetica.Hè largamente utilizatu è parechji prudutti in a nostra vita sò strettamente ligati à questu.Hè principarmenti utilizatu in l'industria cosmetica, alimentaria, chimica, farmaceutica è altre.Hè homogenizes, emulsifies, è stirs materiale crema in un statu di vacuum per ottene prudutti d'alta qualità, cum'è a pasta di denti chì serà usata in a vita, lavà Lotione per i capelli, crema per a faccia, essenza di lotione d'alta qualità, etc. .
In a pruduzzione normale, hè faciule per l'operatore ignurà a rilevazione di u statu di u funziunamentu di l'equipaggiu.Dunque, quandu i tecnichi di i fabricatori di emulsificatori regulari vanu à u situ per debugging, enfatizaranu chì l'operatore deve esse attentu à u funziunamentu di l'equipaggiu per evità l'usu impropriu, è verificate u statu di travagliu in ogni mumentu, per ùn esse micca. viola i regulamenti.L'operazione provoca danni à l'equipaggiu è perdita di materiale.A sequenza di l'iniziu è l'alimentazione di i materiali, u metudu di pulizia è a selezzione di materiale di pulizia, u metudu di alimentazione, u trattamentu ambientale durante u prucessu di travagliu, etc., sò propensi à prublemi di danni à l'equipaggiu o di sicurezza d'usu per trascuranza, cum'è per esempiu. caduta accidentalmente oggetti stranieri in l'emulsificazione durante l'usu.U dannu causatu da a caldaia, u fallimentu di a sequenza di u funziunamentu per salvà i prublemi è u scrapping di materiale, u fallimentu di pulisce u materiale chì si filtrava à a terra durante l'alimentazione manuale, è i prublemi di sicurezza persunale cum'è slipping and bumping, etc. , sò tutti faciuli à ignurà è difficiule à investigà dopu.L'utilizatori anu bisognu di rinfurzà a vigilazione è a prevenzione.Inoltre, in u prucessu di travagliu, s'ellu ci sò fenomeni anormali, cum'è u rumore anormale, l'odore è a vibrazione brusca, l'operatore deve verificà immediatamente è manighjà bè.

Chì ghjè l'usu di l'emulsionante di vacuum in a produzzione suciale?

1. Fate un bonu travagliu in a pulizia di ogni ghjornu è u saneamentu di l'emulsionante di vacuum.
2. Mantenimentu di l'equipaggiu elettricu: Hè necessariu d'assicurà chì l'equipaggiu è u sistema di cuntrollu elettricu sò puliti è igienichi, u travagliu di l'umidità è anti-corrosione deve esse fattu bè, è l'inverter deve esse ben ventilatu è dissipatu di polvera.Se questu aspettu ùn hè micca fattu bè, pò avè un grande impattu nantu à l'equipaggiu elettricu, è ancu brusgià l'equipaggiu elettricu.(Nota: Spegne a porta principale prima di mantenimentu elettricu, chjude a scatula elettrica cù un lucchetto, è fate un bonu travagliu di segni di sicurità è prutezzione di salvezza).
3. Sistema di riscaldamentu: A vàlvula di salvezza deve esse verificata regularmente per impedisce a vàlvula di rusting è a contaminazione è fallimentu, è a trappula di vapuri deve esse verificata regularmente per impediscenu u bloccu di i detriti.
4. Sistema di vacuum: U sistema di vacuum, in particulare a pompa di vacuum d'acqua-anellu, in u prucessu di usu, qualchì volta per via di ruggine o debris, u rotore sarà stuck è u mutore sarà brusgiatu.Dunque, hè necessariu di verificà se u rotore hè bluccatu in u prucessu di mantenimentu di ogni ghjornu.situazione;u sistema di l'anellu d'acqua deve assicurà un flussu fluidu.Se ci hè un fenomenu di stallamentu quandu si mette a pompa di vacuum durante l'usu, ferma immediatamente a pompa di vacuum, è riavvia dopu a pulizia di a pompa di vacuum.
5. Sistema di sigillatura: Ci sò parechji sigilli in l'emulsifier.U segellu meccanicu deve rimpiazzà l'anelli dinamichi è statichi regularmente.U ciclu dipende di l'usu frequente di l'equipaggiu.U sigellu meccanicu à doppia fine deve sempre verificà u sistema di rinfrescante per impedisce chì u fallimentu di rinfrescante brusgià u sigillo meccanicu;u sigillu scheletru deve esse Sicondu e caratteristiche di u materiale, selezziunate u materiale apprupriatu è rimpiazzà regularmente secondu u manuale di mantenimentu durante l'usu.
6. Lubrication: Per i mutori è i reductors, l'oliu lubricating deve esse rimpiazzatu regularmente secondu u manual d'utilizatore.Per un usu frequente, a viscosità è l'acidità di l'oliu lubricante deve esse verificatu in anticipu, è l'oliu lubricante deve esse rimpiazzatu in anticipu.
7. Durante l'usu di l'equipaggiu, l'utilizatore deve mandà regularmente i strumenti è i metri à i dipartimenti pertinenti per a verificazione per assicurà a sicurità di l'equipaggiu.
8. Se u sonu anormale o un altru fallimentu si trova durante l'operazione di l'emulsificatore di vacuum, deve esse firmatu immediatamente per l'ispezione, è poi eseguite dopu chì u fallimentu hè eliminatu.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022