• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

mantenimentu di u miscelatore emulsionante à vacuum

Parechje clienti chì cumprà a nostra macchina emulsifying vacuum vi dumandu nantu à u metudu di mantenimentu machine emulsifying.Piccula seria quì classificheghja qualchi mètudi sèmplice è cumunimenti usatu emulsifying machine à mantenimentu.

1. Dopu à a pruduzzione, a machina emulsifying deve esse pulita è pulita, per mantene l'efficienza di u travagliu di u rotore è prutegge u sigellu secretu emulsifying.Se necessariu, cuncepisce è stallà un dispositivu di ciclu di pulizia vicinu à a periferia.

2. Dopu chì l'emulsificatore cunfirma chì l'acqua di rinfrescante di sigillatura hè cunnessa, avvià u mutore, è esigenu ripetutamente chì a guida di u mutore deve esse coherente cù a marca di guida di u spindle prima di pudè operà, è u reversu hè strettamente pruibitu!

3. Se a fuga di liquidu si trova in l'arbulu durante u funziunamentu, a pressione di u sigellu di a machina deve esse aghjustata dopu l'arrestu.

4. Sicondu i diversi media utilizati da l'utilizatori, i filtri d'impurtazione è di l'esportazione deve esse puliti regularmente per ùn riduce a quantità di alimentazione è affettanu l'efficienza di a produzzione.U materiale in a camera di travagliu deve esse fluidu, ùn permettenu micca materiali in polvere seccu, grumi di materiale direttamente in a macchina, altrimenti, pruvucarà macchina stuffy è dannu l'emulsionante.

5, hè strettamente pruibitu à i scarti di metallu o sundries duru è duru in a camera di travagliu di a macchina emulsionante, per ùn causà danni devastanti à u stator, u rotore è l'equipaggiu di travagliu.

6, prima di fà a macchina emulsifying à furmulà i prucedure currispundenti operazione di pruduzzione di sicurità, à assicurà a sicurità di l'operatori è l'equipaggiu.In u sistema di cuntrollu elettricu, l'utilizatori anu da stabilisce un sistema di prutezzione di sicurità, è avè un dispositivu di messa à terra di u mutore elettricu bonu è affidabile.

7. A machina emulsifying ci vole à verificà u stator è rotor rigulari.Se si trova chì l'usura hè troppu grande, i parti currispundenti deve esse rimpiazzati in u tempu per assicurà l'effettu di dispersione è emulsificazione.

8. Quandu usu di a machina emulsifying, u materiale liquidu deve esse cuntinuu input o guardatu in una certa quantità in u cuntinuu.Deve evitari u funziunamentu di a macchina viota, per ùn fà micca u materiale in u travagliu di alta temperatura o solidificazione di cristallizazione è dannu l'equipaggiu!

9. In casu di sonu anormali o altri difetti in u funziunamentu di a machina emulsificante, deve esse fermatu immediatamente per l'ispezione è poi eseguite dopu à risolve i prublemi.Dopu avè firmatu a macchina, a cavità di travagliu, u stator è u rotore deve esse puliti.


Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2021