• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Chì sò i vantaghji di l'applicazione di l'emulsionante di vacuum di cuntrollu di u touch screen PLC?

In u mercatu, i pruduttori di cuntrollu di emulsionanti pò esse generalmente persunalizatu secondu i bisogni di i clienti.Se i clienti necessitanu un cuntrollu di buttone generale, ponu cuncepisce u disignu è a produzzione di cuntrollu di buttone.Se i clienti necessitanu metudi di cuntrollu più esigenti, ponu sceglie PLC.L'emulsionante di vacuum di cuntrollu di u touch screen, equipamentu micca standard, pò esse persunalizatu in modu flessibile secondu i bisogni di u cliente.

Cù l'innuvazione tecnologica di l'industria, l'equipaggiu di l'emulsificatore di vacuum di China hè diventatu unu di i punti di forza di l'industria di trasfurmazioni di China.L'equipaggiu emulsificatore si sviluppa in a direzzione di l'automatizazione.L'applicazione PLC hè una di l'applicazioni impurtanti di a tecnulugia d'automatizazione.Chì sò i vantaghji di l'applicazione di l'emulsionante à vacuum?

U cuntrollu PLC face chì l'operazione di produzzione di l'equipaggiu hà una grande flessibilità, è i so vantaghji di l'applicazione sò principalmente riflessi in i seguenti punti:

1. Cuntrolla di lu computer touch screen, funziunamentu integrata, riduce a intensità di u travagliu

2. L'unità hè bella è generosa;

3. L'operazione hè cuntrullata da l'urdinatore PLC, è i dati di u prucessu pertinenti ponu esse registrati secondu i bisogni di l'utilizatori;

4. U travagliu cuntinuu hà una grande capacità di trasfurmazioni è pò esse riciclata è homogeneia, soprattuttu adattatu per a pruduzzione cuntinua di prudutti univari;

5. Funzionamentu simplice è megliu emulsificazione è homogenizazione;

6. Struttura di sigillatura homogeneous raffreddata à l'acqua

Chì sò i vantaghji di l'applicazione di l'emulsionante di vacuum di cuntrollu di u touch screen PLC?


Tempu di Postu: Feb-23-2022