• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Chì sò i passi per aduprà l'emulsionante?

Chì sò i passi per aduprà l'emulsionante homogenizing vacuum?

Chì sò i passi per aduprà l'emulsionante?

Chì sò i passi per aduprà l'emulsionante homogenizing vacuum?
1. Di solitu cunnette l'acqua di rinfrescante di u sigillo meccanicu prima di accende l'emulsificatore homogenizing vacuum, è chjude l'acqua di rinfrescante quandu chjude.L'acqua di u rubinettu pò esse usata cum'è l'acqua di rinfrescante.A pressione di l'acqua di rinfrescante hè menu o uguale à 0.2Mpa.U materiale deve entre in a cavità di travagliu per inizià a macchina, è hè necessariu di assicurà chì ùn viaghja micca sottu à a cundizione d'interruzzione di materiale per evità l'inattività, chì pruvucarà u sigillo meccanicu (segellu meccanicu) per brusgià per via di l'alta temperatura. o influenza a vita di serviziu.L'ingressu di l'acqua di rinfrescante è i giunti di uscita sò dotati di tubi cù un diametru internu di 5 mm.

2. Dopu chì l'emulsificatore cunfirma chì l'acqua di rinfrescante sigillata da a macchina hè attivata, principià u mutore, è esigenu ripetutamente chì a rotazione di u mutore deve esse coherente cù a marca di rotazione di u spindle prima di pudè operà.A rotazione inversa hè strettamente pruibita!

3. Quandu usu di l'homogenizer emulsifying dispersing, u materiale liquidu deve esse cuntinuu ingressu o mantene in una certa quantità in u cuntinuu.U funziunamentu di a macchina viota deve esse evitata per evità danni à l'equipaggiu per via di l'alta temperatura o di a solidificazione di cristalli di u materiale durante u travagliu, u rallentamentu hè strettamente pruibitu!

4. In generale, hè solu necessariu di entre u materiale in l'equipaggiu di pipeline TRL1 à traversu l'altu pesu stessu, è l'alimentu deve esse cuntinuu per mantene u materiale cù una bona fluidità.Quandu a fluidità di u materiale hè povira, quandu a viscosità hè ≧ 4000CP, l'ingressu di l'equipaggiu di pipeline SRH deve esse equipatu di una pompa di trasferimentu, è a pressione di pumping hè 0.3Mpa.L'scelta di a pompa deve esse una pompa colloidale (pompa di rotore camma) o simili, chì u flussu currisponde à a gamma di flussu di l'emulsionante di pipeline sceltu.(Deve esse più grande di u valore di flussu minimu, menu di u valore di flussu massimu)

5. Hè strettamente pruibitu per i frammenti di metallu o i detriti duru è difficiuli di rompe per entra in a cavità di travagliu per evitari danni devastanti à u stator, u rotore è l'equipaggiu di travagliu.

6. Una volta u nanoemulsifier hà un sonu anormali o altri difetti durante u funziunamentu, deve esse chjusu subitu per l'ispezione, è poi curriri di novu dopu chì a culpa hè eliminata.Pulite a camera di travagliu, u stator è u rotore dopu l'arrestu.

7. Se a camera di prucessu pò esse furnita cù una capa d'insulazione supplementaria per rinfriscà o scaldà u materiale, l'oliu di rinfrescante o di trasferimentu di calore deve esse cunnessu prima quandu a macchina hè attivata.A pressione di travagliu di l'interlayer d'insulation hè ≤0.2Mpa.Quandu si tratta di esigenze di temperatura (cum'è l'asfaltu), deve esse riscaldatu o rinfriscatu à a temperatura di travagliu normale, cranked, è accende.

8. Quandu l'emulsifier colloidal hè utilizatu in un ambiente di travagliu inflammable è splusivu, deve esse sceltu un mutore a prova di splusioni di u livellu currispundenti.

9. Dopu chì a pruduzzione hè finita, l'equipaggiu deve esse pulita, per mantene l'efficienza di u travagliu di u stator è u rotore è ancu prutegge u sealing di a macchina.Quandu hè necessariu, un inseme di u dispusitivu di circulazione di pulizia hè designatu è installatu vicinu à a periferia.

10. Sicondu i diversi media utilizati da l'utilizatori, i filtri d'importazione è di l'esportazione devenu esse puliti regularmente per evità di riduce u voluminu di l'alimentu è affettanu l'efficienza di a produzzione.I materiali chì entranu in a cavità di travagliu duveranu esse fluidi, è i materiali cù polvere secca è agglomerati ùn sò micca permessi di entra in a macchina direttamente, altrimenti, pruvucarà a macchina per esse stuffy è dannu l'equipaggiu.

11. U stator è rotor di l 'emulsifier tippu pipeline tri-stadi deve esse verificatu rigulari.Se si trova un usu eccessivu, i parti currispondenti deve esse rimpiazzati in u tempu per assicurà l'effettu di dispersione è emulsificazione.

12. Se u leakage liquidu si trova à l'arbulu durante u funziunamentu, a pressione di u segellu meccanicu deve esse aghjustatu dopu a chjusa.(Attaccatu à u spinu: introduzione dettagliata quandu si usa un segellu meccanicu).

13. Prima di utilizà stu equipamentu, travaglià e prucedure operative di produzzione di sicurezza currispundenti per assicurà a sicurità di l'operatori è l'equipaggiu.L'utilizatori di u sistema di cuntrollu elettricu deve stabilisce un sistema di prutezzione di sicurità è avè un dispositivu di messa à terra di u mutore elettricu bonu è affidabile.

NEWS3

Tempu di pubblicazione: 10 ottobre 2021