• facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Perchè u vacuum homogenization è emulsification machine à sceglie machini ZhiTong?

Vantaghji di una macchina di emulsificazione omogenea à vacuum:
1. Diversi prudutti ponu esse persunalizati;u sistema di homogenization hè divisu in supiriuri è bassu homogenization, internu è esterni homogenization circulazioni.U sistema di mischju hè divisu in dui modi è mischju di viti;u sistema di elevazione hè divisu in cilindru unicu è cilindru doppiu, è ponu persunalizà una varietà di prudutti d'alta qualità secondu i bisogni di i clienti.
2. Triple mixing adopta cunvertitore di frequenza impurtata, chì ponu risponde à i bisogni di produzzione di diversi prucessi.
3. A struttura homogeneous di a tecnulugia tedesca adopra l 'effettu di sigillatura di machina faccia doppia-end impurtati, a vitezza massima emulsification pò ghjunghje sin'à 4500 rpm, è u più altu finezza shear pò ghjunghje sin'à 0,2-5um.
4. Vacuum defoaming face u materiale à scuntrà i bisogni aseptichi, è aduprà materiale di suction vacuum, soprattuttu per i materiali polveri da inalazione vacuum à evitari polvara volanti.
5, macchina di emulsificazione omogenea à vacuumcoperchio pignatta principale pò esse sceltu dispusitivu lifting, pulizia còmuda, effettu pulizia hè più significativu, u corpu pot pò esse sceltu à dump fora.
6. U corpu pot hè fattu di trè strati di saldatura di piastra impurtata in acciaio inox.U corpu di u cisterna è a pipa sò lucidati in specchiu, chì risponde cumplettamente à i requisiti di GMP.
7. Sicondu i bisogni di u prucessu, u tank pò esse riscaldatu è rinfriscatu per rinfriscà u materiale, è i metudi di riscaldamentu sò principarmenti steam and electric heating.
8. In ordine per assicurà chì u cuntrollu dimacchina di emulsificazione omogenea à vacuumhè più stabile, l'apparecchi elettrici sò cunfigurazione impurtata, chì ponu cumplettamente i standard internaziunali.

Emulsionante High Shear


Tempu di Postu: Apr-03-2023